Co myślicie o tych zdjęciach.. są z różnych okazji robione ale niestety nie mialam czasu by na spokojnie zrobić kilka.. dodam ze jestem amatorka.. w mocnym tego slowa znaczeniu.
Co myślicie o tych zdjęciach.. są z różnych okazji robione ale niestety nie mialam czasu by na spokojnie zrobić kilka.. dodam ze jestem amatorka.. w mocnym tego slowa znaczeniu.
prosze powiedzcie cos.. ocencie... zniose najgorsza krytyke.. ;)
Zdjęcia beznadziejne ;|
Pierwsze kroki amatorka. jest na dobrej drodze amatorka.'s Avatar
Cool ....
Jak moje są beznadzijene w takim razie wyslij swoje.. Chyba ze sie wstydzisz swojego wygladu i dlatego nie wstawiasz..
Przedchwilą dostałam o to taką wiad. od tej dziewuszki !!
nadajesz sie ale na fotke.pele masz ranking w kieszeni
mając zwykłą cyfrówkę i lustro można zrobić lepsze
owszem - beznadziejne :(
Niewiem no ... a jak dla mnie masakra ...
pracuj dalej. nie proś o opiie tylko oglądaj zdjęcie znanych fotografów i zastanów się co brakuje twoim. no i bez lustrzanki nie da rady chyba.
dephoto dlaczego uważasz, że bez lustrzanki nie da rady? Od czegoś trzeba zacząć, a do odkrywania swoich zdolności, do nauki i treningów można używać małpki. Moim zdaniem nie warto wydawać pieniędzy na średniej klasy lustrzankę, by rzucić ją później w kąt, po stwierdzeniu "Nie nadaję się do tego".
przeszkadza mi to jak dziewczyna przechyla glowe w bok na każdym zdjęciu.
bardzo słabe zdjęcia ... kurcze, z czym do ludzi
Ludzie - po pierwsze macie żenujący poziom wypowiedzi!
Nie farbuj włosów, młoda jesteś, szkoda! Będziesz miała na to czas po 40stce. Pomyśl o swoim zdrowiu i zdrowiu włosów.
Nie łam się tymi wypowiedziami, ludzie zawsze krytykują ostro jeśli o to prosisz, wszak o to prosiłaś.