Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 27
  1. #1
    d_29
    Guest

    Które agencje w Krakowie są godne polecenia?

    Nie mam żadnego doświadczenia w modelingu, ale bardzo mnie to interesuję. Wysłałam już swoje zgłoszenia do: Rores Models, Yess, Adeli Models, Marotje, Energy Models, Look at, Reklamex-entry. Co sadzicie o tych agencjach? I jakie mogłybyście mi polecić w Krakowie?

    Z góry dzieki.

  2. #2
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    08.2006
    Wiek
    35
    Posty
    7
    Cytat Zamieszczone przez d_29
    Nie mam żadnego doświadczenia w modelingu, ale bardzo mnie to interesuję. Wysłałam już swoje zgłoszenia do: Rores Models, Yess, Adeli Models, Marotje, Energy Models, Look at, Reklamex-entry. Co sadzicie o tych agencjach? I jakie mogłybyście mi polecić w Krakowie?

    Z góry dzieki.
    Moje opinie o tych agencjach (a zaufaj ze sa sprawdzone!):
    1) Rores Models - bylam tam 2 lata. Agencja srednia. Wlasciciel molestuje kazda modelke. Na pierwszej wizycie zostaniesz obmacana. Ja sie nie dalam, dlatego mile zakonczylismy wspolprace hehehe ;)
    2) Yess- to jest maszynka pozerajaca kazde pieniadze. Czycha na naiwne modelki (te poczatkowe). Nie jest godna zaufania. Niepolecam
    3) Adeli Models - slyszalam srednie opinie. Szef agencji jest dziwny. Jesli juz wtargniesz w jego szpony, nie uwolnisz sie. BEDZIE cie straszyl i nie pozwoli odejsc. Miala tak jedna moja kolezanka ;)
    4) Marotje - nie znam. dlatego nie moge polecic. Nie slyszalam o tej agencji.
    5) Energy models - poznalam modelki z tej agencji. Nie podpisuja z toba umowy. Wlasciciel nie zna sie na modzie. Nie polecam. Mloda swierza agencja ktora wiecej obiecuje niz robi.
    6) Look at - nie znam. nie polecam
    7) Reklamex. Bardzo stara agencja. Wykorzystuja. wiecej wlozysz tam pieniedzy , niz zyskasz.....
    Na koniec polece swoja agencje :)

    NO PEOPLE. wYslij tam zgloszenie. Swietna agencja. Jestem baaaaaardzo zadowolona!!

  3. #3
    d_29
    Guest