Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Stary wyjadacz
    Dołączył
    10.2005
    Wiek
    37
    Posty
    178

    Oriflame kontra Avon... pilneee

    Dziewczyny!
    Mam mozliwosc bycia konsultantka obu tych firm.
    Czy mozecie mi wytlumaczyc, na czym ta praca polega tak dokladnie, czy jest oplacalna, jak sie rozliczac, czy sa jakies limity??

    Moze ktoras z Was jest konsultantka i wie cos na ten temat. Co dostaje na "wpisowe" tzn starter ?? Jak to wyglada?

    Czy musze prowadzic dzialalnosc gospodarcza?
    Co, jesli nie zbiore limitu przez miesiac?? Czy cos sie placi za 'wpisowe' i starter?? prosze, odpiszcie, bo jestem zielona!
    O 16.30 mam spotkanie, i boje sie, zeby mi cos babka nie nawciskala...


    Prosze, pomozcie :)

  2. #2
    Stary wyjadacz Awatar Małgosia
    Dołączył
    10.2005
    Lokalizacja
    woj.łódzkie
    Wiek
    43
    Posty
    348
    Cytat Zamieszczone przez Julita
    Dziewczyny!
    Mam mozliwosc bycia konsultantka obu tych firm.
    Czy mozecie mi wytlumaczyc, na czym ta praca polega tak dokladnie, czy jest oplacalna, jak sie rozliczac, czy sa jakies limity??

    Moze ktoras z Was jest konsultantka i wie cos na ten temat. Co dostaje na "wpisowe" tzn starter ?? Jak to wyglada?

    Czy musze prowadzic dzialalnosc gospodarcza?
    Co, jesli nie zbiore limitu przez miesiac?? Czy cos sie placi za 'wpisowe' i starter?? prosze, odpiszcie, bo jestem zielona!
    O 16.30 mam spotkanie, i boje sie, zeby mi cos babka nie nawciskala...


    Prosze, pomozcie :)

    Kurcze, kiedyś na Wizażu był caały wątek o Avonie i Oriflame... żebym tylko jeszcze pamiętała tytuł. :) Może uda mi się go znaleźć. :)

  3. #3
    Stary wyjadacz Awatar Małgosia
    Dołączył
    10.2005
    Lokalizacja
    woj.łódzkie
    Wiek
    43
    Posty
    348
    http://www.wizaz.pl/forum/showthread...rka#post633524

    sprawdź, czy możesz wejść na ten wątek. :)

  4. #4
    Stary wyjadacz Awatar Kasia
    Dołączył
    09.2005
    Lokalizacja