Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Pierwsze kroki Awatar CYNIG_
    Dołączył
    11.2005
    Lokalizacja
    Kraków
    Wiek
    57
    Posty
    14

    Witam wszystkich - CYNIG

    Jako ze jest to moj pierwszy post na tym forum, w pierwszym rzedzie witam wszystkie modelki, fotografow, trolli i zwyklych czytaczy:)

    Az strach przyznawac (zwlaszcza po lekturze watkow o fotagrofowaniu aktow) ale jestem zwyklym amatorem bawiacym sie robieniem zdjec. Zarowno aktow fotografowanych w studio - jak w zalaczniku (pozdrowienia dla modelki ze zdjecia :) ), jak i zdjec robionych w terenie ktorych probki mozna zobaczyc na mojej www - www.rsi.com.pl/~sp9nvy.

    Pozdrawiam
    CYNIG
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	245
Rozmiar:	24.5 KB
ID:	705  

  2. #2
    Bardzo zmysłowe są te akty w czerwieniach :)

  3. #3
    Stary wyjadacz Awatar Opalia
    Dołączył
    10.2005
    Lokalizacja
    Warszawa
    Posty
    150
    Dziękuję Tomku i przy okazji witam na forum ;)
    ----------
    Pozdrawiam Kasia Winter - Opalia
    www.kasia-winter.com

  4. #4
    Pierwsze kroki Awatar CYNIG_
    Dołączył
    11.2005
    Lokalizacja
    Kraków
    Wiek
    57
    Posty
    14
    Cytat Zamieszczone przez telis
    Bardzo zmysłowe są te akty w czerwieniach :)
    Jest to krotka seria zdjec z ktorych jestem rzeczywiscie zadowolony. Jako jedne z nielicznych doczekaly sie powiekszen w nieco wiekszym formacie:)

    A jako ciekawostke dodam (tak nawiazujac do postu gdzie poziom fotografa oceniano klasa jego sprzetu) ze byly robione prosciutka G5.

  5. #5
    Cytat Zamieszczone przez CYNIG_
    A jako ciekawostke dodam (tak nawiazujac do postu gdzie poziom fotografa oceniano klasa jego sprzetu) ze byly robione prosciutka G5.