Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25
  1. #1
    terrorystka. Awatar LunQaaa
    Dołączył
    03.2007
    Lokalizacja
    Kato.
    Wiek
    33
    Posty
    184

    Dzień Dobry ;) tyLko nie za ostro...;P

    Witam wszystkich !

    Jestem na tym forum od jakiegoś czasu, jednak jeszcze nie zdążyłam przedstawić sie ;p
    Mam na imię Ola, jestem ze śląska, a mój początek zamiłowania do fotomodelingu to dziwna historia...może kiedyś opowiem ;P
    Jestem początkująca, jak na razie umówiłam się na sesje, jednak to mi nie wystarcza...Chciałabym coś więcej. Interesowałaby mnie współpraca z jakąś agencją, jednak nie wiem czy nadaje się do takiej pracy.
    Postanowiłam zapytać Was o to czy mam robić sobie nadzieje? Czy ktoś zainteresuje się mną?
    To moje zdjęcia - www.lunqaaa.getphoto.pl

    a to moje wymiary:
    biodra 88
    talia 62
    biust 87
    (jestem w trakcie zrzucania paru cm po zimie ;P)

    Pozdrawiam Wszystkich i czekam na szczere opinie ;)

    ... "Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie, że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym

  2. #2
    terrorystka. Awatar LunQaaa
    Dołączył
    03.2007
    Lokalizacja
    Kato.
    Wiek
    33
    Posty
    184
    Przepraszam bardzo zapomniałam o najważniejszym mam 16 lat a mój wzrost to 172,5 ;)

    ... "Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie, że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym

  3. #3
    Stary wyjadacz Awatar asSiulka
    Dołączył
    01.2007
    Lokalizacja
    Bialystok
    Wiek
    35
    Posty
    301
    hm... na niektórych zdjeciach wyszłas fajnie ....hm czy sie nadajesz??najlepiej wysli poprostu zdjecia do agencji i sie dowiesz czy sie nadajesz czy nie.. =)

    p.s masz ładny usmiech ale musisz zadbac bardziej o zabki....

  4. #4
    terrorystka. Awatar LunQaaa
    Dołączył
    03.2007
    Lokalizacja
    Kato.
    Wiek
    33
    Posty
    184
    Cytat Zamieszczone przez asSiulka