Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 77

Wątek: Orange Models

  1. #41
    karolajna
    Guest
    masz 2 strony wypowiedzi na temat Orange. przeczytaj to sie dowiesz :)

  2. #42
    Wie o co chodzi Awatar Kinia9090
    Dołączył
    02.2009
    Lokalizacja
    Ostrowki/Radzyn Podl
    Posty
    63
    Przeczytalam, ze stawiaja na dziewczyny w wieku 14-15 lat. Ja mam juz 19 wiec chyba troche za pozno:/

  3. #43
    Stary wyjadacz Awatar Channele
    Dołączył
    02.2009
    Wiek
    25
    Posty
    1,313
    A wysyłałaś jeszcze gdzieś indziej zgłoszenia...?
    Swank Heights

    coraz mniej czasu...:)no i chudnie dla m+,albo i nie...hmmm xoxo

    wyjazd

  4. #44
    Wie o co chodzi Awatar Kinia9090
    Dołączył
    02.2009
    Lokalizacja
    Ostrowki/Radzyn Podl
    Posty
    63
    Wyslalam do Mango ale mi nie odpisali jeszcze. I mam casting do "zostan twarza bravo" ale w sobote, a tego dnia raczej agencje nie pracuja i mam maly klopot.

  5. #45
    Stary wyjadacz Awatar Channele
    Dołączył
    02.2009
    Wiek
    25
    Posty
    1,313
    To wysyłaj do wszystkich agencji w wawie i jedź;)
    Swank Heights

    coraz mniej czasu...:)no i chudnie dla m+,albo i nie...hmmm xoxo

    wyjazd

  6. #46
    Wie o co chodzi Awatar Kinia9090
    Dołączył
    02.2009
    Lokalizacja
    Ostrowki/Radzyn Podl
    Posty
    63
    Skoro tak mowisz to biore sie do roboty:)

  7. #47
    karolajna
    Guest
    19 lat to nie za pozno :) ezeli wysylalas zgloszenie i Irek zaprosił Cie na spotkanie to jedz :) przekonasz sie ;] ja mialam rowzniez zaproszenia od innych agencji, m.in.Mango, Division, Avant, Gaga, Hook, ale z Orange złapałam najlepszy kontakt.

  8. #48
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    05.2009
    Posty
    1
    z tego co tu piszecie, wynika ze orange zaprasza na rozmowe prawie wszystkie co sie zgłosiły??
    i nawiązują współprace po tych spotkaniach czy raczej duzo zapraszają i dużo odrzucaja??

  9. #49
    ..PRO.. Awatar adaaa5
    Dołączył
    03.2008
    Lokalizacja
    wszędzie
    Wiek
    26
    Posty
    916
    Cytat Zamieszczone przez bella Zobacz posta
    z tego co tu piszecie, wynika ze orange zaprasza na rozmowe prawie wszystkie co sie zgłosiły??
    i nawiązują współprace po tych spotkaniach czy raczej duzo zapraszają i dużo odrzucaja??
    bzdura :) jeśli widzą potencjał, to zapraszają, proste i logiczne. nie-to nie. na pewno nie wszystkich :)

    Okazuje się na miejscu, spodobasz się,albo nie-jak wszędzie.

  10. #50
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    05.2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    16
    A długo czekałyscie na odpowiedz? bo ja do nich zgłoszenie wysłałam jakis tydzien temu i mi jeszcze nie odpowiedzieli i sie zastanawiam czy jeszcze odpowiedza...

  11. #51
    ..PRO.. Awatar adaaa5
    Dołączył
    03.2008
    Lokalizacja
    wszędzie
    Wiek
    26
    Posty
    916
    to zadzwoń i się przypomnij

  12. #52
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    05.2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    16
    ale to mam zadzwonic i sie tak poprostu zapytac czy sa mna zainteresowani bo wysłałam zgloszenie minal tydzien byl brak odpowiedzi i chce sie przypomniec....

  13. #53
    Stary wyjadacz Awatar Channele
    Dołączył
    02.2009
    Wiek
    25
    Posty
    1,313
    lepiej zadzwon to od razu ci odpowiedzą...:)
    Swank Heights

    coraz mniej czasu...:)no i chudnie dla m+,albo i nie...hmmm xoxo

    wyjazd

  14. #54
    ..PRO.. Awatar adaaa5
    Dołączył
    03.2008
    Lokalizacja
    wszędzie
    Wiek
    26
    Posty
    916
    dokładnie tak masz zrobić, zadzwonic i zapytac czy Cie chcą :P

  15. #55
    REGGAE play. Awatar Karolina :))
    Dołączył
    06.2008
    Lokalizacja
    Wrocław/Opole
    Wiek
    24
    Posty
    1,082
    Nasza piękna 'karolajna' ( Karolina O. - nf) w lipcowym twiście.

  16. #56
    ..PRO.. Awatar adaaa5
    Dołączył
    03.2008
    Lokalizacja
    wszędzie
    Wiek
    26
    Posty
    916
    No nieźle ją skrzywdzili, jak sama stwierdziła. Komercja :love:

  17. #57
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    06.2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    3
    Mam pytanie. Niedawno otrzymalam maila od pana Irka abym dosłała wiec zdjec bo ze zgloszeniem doszlo tylko jedno. Tak zrobilam ale od jakis dwoch tygodni pan sie nie odzywa. Nie wiem czy orage odpowiada jak sa na nie czy tylko jak sa na tak ?

  18. #58
    ..PRO.. Awatar adaaa5
    Dołączył
    03.2008
    Lokalizacja
    wszędzie
    Wiek
    26
    Posty
    916
    Cytat Zamieszczone przez olaa5 Zobacz posta
    Mam pytanie. Niedawno otrzymalam maila od pana Irka abym dosłała wiec zdjec bo ze zgloszeniem doszlo tylko jedno. Tak zrobilam ale od jakis dwoch tygodni pan sie nie odzywa. Nie wiem czy orage odpowiada jak sa na nie czy tylko jak sa na tak ?
    Myśle, że by odpowiedział. Może email nie doszedł, albo się zapodział, najlepiej zadzwoń i zapytaj, często się tak działo :)

  19. #59
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    06.2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Wiek
    24
    Posty
    3
    aha. dzieki. :)

  20. #60
    Stary wyjadacz Awatar Channele
    Dołączył
    02.2009
    Wiek
    25
    Posty
    1,313
    no najlepiej,ja też nie dostałam odp.dosyć długo, przypomniałam sie i później dostałam umowe na miejscu :D
    Swank Heights

    coraz mniej czasu...:)no i chudnie dla m+,albo i nie...hmmm xoxo

    wyjazd

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •