Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
  1. #1
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    01.2008
    Posty
    1

    agencja ProModel modelingowo reklamowa

    czy są jakieś nowe opinie o tej agencji? o te co czytałam były sprzed roku, może się coś zmieniło?
    chodzi mi głównie o agencje we Wrocławiu, ale jeśli ktoś coś wie o tej w Poznaniu czy w Krakowie czy gdzie one tam są to też niech pisze.b Mi nie chodzi o pracę konkretnie jako modelka, tylko ogłaszali się że załatwiają pracę jako hostessy, na promocje, na targi, do zdjęć do katalogów odzieżowych i ślubnych, pokazy fryzur, farby Joanna itp. Chciałabym dorwać jakaś pracę, tak dorywczo, bo dziennie studiuję, żeby jakiś grosz wpadł.
    Dziewczyny może należycie do tej agencji? powiedzcie jak jest? tlko proszę o w miarę świeże opinie
    Z góry bardzo dziękuję.

  2. #2
    Banned
    Dołączył
    01.2008
    Posty
    768
    ProModel to jedno wielki bagno :)
    omijaj szerokimi drogami :)

  3. #3
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    04.2008
    Wiek
    44
    Posty
    18
    RACJA ZGADZAM SIE
    PROMODEL TO OSZUSCI NIE MAJA ZADNYCH LECEN , NIE DAJ SIE OSZUKAC W PŁOCKU DZIAŁAJA POD INNA NAZWA (prismatic) obiecuja ci cuda nie widy nie maja zadnych lecen do katalogow z moda slubna , na opakowania farb do wlosow , na targi bankiety ankiety promocje, do reklam , na pokazy mody,zajmuja sie tylko OSZUKIWANIEM LUDZI!!!!! jak sie zapiszesz bd miała spotkanie z szefem ktory zaproponuje ci sesje zdjeciowa po "promocyjnych" cenach 290 lub 360zł;] nie daj sie oszukac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #4
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    04.2008
    Wiek
    36
    Posty
    22
    jestescie pewni ?

  5. #5
    Banned
    Dołączył
    01.2008
    Posty
    768
    jeśli jesteś zainteresowana płaceniem za foty bardzo słabych bez obróbki ok.500 zł ,które możesz mieć za darmo w profesjonalnej agencji to jest miejsce dla ciebie ;)

  6. #6
    Stary wyjadacz Awatar Grazioso
    Dołączył
    11.2005