Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 46
  1. #21
    Mam teraz 19, we wrześniu gdy wyjechałam miałam 18. Poznałam wiele dziewczyn, były też i 15, moje rówieśnice a nawet starsze po dwudziestce a nawet była dziewczyna w wieku 28 lat, więc dziewczyny jeszcze nic do stracenia jeśli myslicie że jesteście za stare ;)
    A wracając do tematu. Nie byłoby mi teraz jakoś wybitnie trudno znaleźć mieszkanie, bo każda modelka narzeka na opłaty, i miałam już dwie propozycje od dziweczyn czy chciałabym się złożyć, na 4 modelki wyszłoby to około 200-300e miesięcznie, ale skąd wsiąść pieniądze na początku bo przy obecnym kursie to zbyd duże obciążenie.

    No i te pieniądze, showroomy są o tyle lepsze że pracę masz na dłużej od kilku dni do kilku dziesięciu, i pieniądze są. A w pokazach, sesjach czy czymś tam, zarobisz jasne, ze więcej (nie orientuję się dobrze, ale sądzę że koło 400-600e) ale to praca na 1-3 dni a potem kolejne szukanie, które nie zawsze kończy się sukcesem, a modelka mieszka i dług rośnie.

    Początkowo tęskniłam za rodziną, domem, po jakimś tygodniu mi przeszło, tylko potem odliczałam (buu jeszcze tylko 5 tygodni i do domu, itd ;) ) chciałam siedzieć jak najdłużej, bo to na prawdę super sprawa, mały egzamin samodzielności, nowe znajomości i miejsca. Fajna przygoda. Polecam :)
    Życie bywa okrutne, a potem się umiera
    http://maxmodels.pl/izka.html

  2. #22
    Wie o co chodzi
    Dołączył
    04.2007
    Lokalizacja
    Stargard Szczeciński
    Wiek
    26
    Posty
    41
    Ale powiedzcie mi na ile najkrócej jedzie się zagranicę? Bo mój chłopak no eee buuuuu :(

    coma ładna jesteś kurczę :P

  3. #23
    Możesz jechać nawet i na dwa tygodnie, ale nie wiem, czy na pierwszy wyjazd uda się wyjechać na krócej niż miesiac, pierwszy wyjazd to testy, robienie książki, na pierwszym wyjeździe modelka dopiero się uczy, nie zawsze znajdzie pracę tak szybko pracę, a agencja moze na tym stracić.
    Dziewczyna z mojej agencji na pierwszym wyjeździe była 6 tygodni, na drugi pojechała tylko na dwa (ale siedziała trzy ; ) Ja też miałam propozycję od agencji, na wyjazd w ferie zimowe na dwa tygodnie, ale jak przyszło co do czego chcieli mnie wziąć na 4, ale się nie zgodziłam (klasa maturalna).
    Można załapać kontakty, na przykładzie koleżanki modelki- pracowała w wakacje w showroomie dla jednej firmy odzieżowej, we wrześniu przyjechała do Mediolanu od razu na gotową pracę dla tej samej firmy, i nie musiała marnować czasu na castingi, popracowała 3 tygodnie, skonczyła pracę- wrociła.
    Tak więc długość pobytu zależy od wielu czynników (nie kierujcie sie do konca moimi wypowiedziami, bo ja mowie z perspektywy tego jednego wyjazdu i obserwacji w agencji jakiej bylam, ale wiadomo, sa rozne agencje, rozne dziewczyny, rozne prace, rozne sytuacje)
    Życie bywa okrutne, a potem się umiera
    http://maxmodels.pl/izka.html

  4. #24
    Blondyna;D Awatar martynika
    Dołączył
    12.2008
    Wiek
    25
    Posty
    1,156
    Cytat Zamieszczone przez coma Zobacz posta
    Możesz jechać nawet i na dwa tygodnie, ale nie wiem, czy na pierwszy wyjazd uda się wyjechać na krócej niż miesiac, pierwszy wyjazd to testy, robienie książki, na pierwszym wyjeździe modelka dopiero się uczy, nie zawsze znajdzie pracę tak szybko pracę, a agencja moze na tym stracić.
    Dziewczyna z mojej agencji na pierwszym wyjeździe była 6 tygodni, na drugi pojechała tylko na dwa (ale siedziała trzy ; ) Ja też miałam propozycję od agencji, na wyjazd w ferie zimowe na dwa tygodnie, ale jak przyszło co do czego chcieli mnie wziąć na 4, ale się nie zgodziłam (klasa maturalna).
    Można załapać kontakty, na przykładzie koleżanki modelki- pracowała w wakacje w showroomie dla jednej firmy odzieżowej, we wrześniu przyjechała do Mediolanu od razu na gotową pracę dla tej samej firmy, i nie musiała marnować czasu na castingi, popracowała 3 tygodnie, skonczyła pracę- wrociła.
    Tak więc długość pobytu zależy od wielu czynników (nie kierujcie sie do konca moimi wypowiedziami, bo ja mowie z perspektywy tego jednego wyjazdu i obserwacji w agencji jakiej bylam, ale wiadomo, sa rozne agencje, rozne dziewczyny, rozne prace, rozne sytuacje)
    na razie to ja bym tylko dała rade na wakacje:D
    teraz ide do liceum i jak bym sobie juz na poczatku odpuscila to potem moglabym miec problemy z nadrobieniem materialu
    Na razie się wspinam ale widoki są ekstra:)

  5. #25
    Ja właściwie to we wrześniu byłam tylko pierwszy tydzień w szkole, jestem w klasie maturalnej a wyjazd 6 tygodniowy nie był specjalnie trudny do nadrobienia, liczą sie chęci i zaparcie, jak chcesz to Ci sie uda.
    Życie bywa okrutne, a potem się umiera
    http://maxmodels.pl/izka.html

  6. #26
    Stary wyjadacz Awatar Channele
    Dołączył
    02.2009
    Wiek
    24
    Posty
    1,313
    tak po tym co napisałaś na pewno sie nadasz...dziewczyno załóż wątek czy sie nadaje i nie zaśmiecaj tego..:):)
    Swank Heights

    coraz mniej czasu...:)no i chudnie dla m+,albo i nie...hmmm xoxo

    wyjazd

  7. #27
    Stary wyjadacz
    Dołączył
    06.2009
    Posty
    140
    boze. na kazdym kroku spam ;ooooooo


    Co do wyjazdów - to Europa generalnie miesiac/dwa
    Azja raczej minimum 6 tygodni, ale preferowane 2 do 3 meisiecy.
    Nowy York raczej 2 miesiace.
    Oczywiscie zdarzaja sie krotkie wyjazdy, ale to raczej dla modelek z super doswiadczeniem i swienym bookiem. jedziesz na fashion week i nawet nie patrza na castiingu na Ciebie, tylko na ksiazke. Robisz pokazy na fashion weeku i wracasz. Ale to dla modelek z doswiadczneiem i ksiazka.

  8. #28
    Wie o co chodzi Awatar My_Maturity
    Dołączył
    07.2009
    Lokalizacja
    Wrocław
    Wiek
    28
    Posty
    38
    Hm z tego co tu wyczytałam a ciekawy jest to wątek to muszę przyznać Coma, że jestem pod wielkim wrażeniem tego, że poradziłaś sobie tak świetnie. Agencje chyba nie wysyłają modelek na których wiedzą, że nie "zarobia". Świetne przeżycie jestem pod wrażeniem :)

  9. #29
    Blondyna;D Awatar martynika
    Dołączył
    12.2008
    Wiek
    25
    Posty
    1,156
    a jak jest z wyjazdami rocznymi?
    i czy osoba w wieku 16 lat też może tak wyjechać?
    Na razie się wspinam ale widoki są ekstra:)

  10. #30
    Blondyna;D Awatar martynika
    Dołączył
    12.2008
    Wiek
    25
    Posty
    1,156
    Cytat Zamieszczone przez patrycja2806199 Zobacz posta
    hej mam na imie patrycja mam 14 lat i 170centymetrów wzrostu warze 58kg czy się nadaje na modelke
    dziewczyno rozwalasz system:hahaha:
    Na razie się wspinam ale widoki są ekstra:)

  11. #31
    Cytat Zamieszczone przez martynika Zobacz posta
    a jak jest z wyjazdami rocznymi?
    i czy osoba w wieku 16 lat też może tak wyjechać?
    Jasne, że może ale to zależy wszystko od Twojej agencji, czy jest w stanie Ci załatwić wyjazdy. Są dziewczyny które robią sobie rok przerwy przed studiami lub w czasie i mają fajne wyjazdy, a są takie które po za rokiem szkolnym w plecy nie zrobiły prawie nic.
    Życie bywa okrutne, a potem się umiera
    http://maxmodels.pl/izka.html

  12. #32
    Wie o co chodzi
    Dołączył
    12.2009
    Lokalizacja
    Radom/Kraków
    Posty
    88
    Coma, ojej to musi być takim wspaniałym wspomnieniem na całe zycie... kurs samodzielności. Ja bym sobie czegoś takiego nie wyobrażała, przynajmniej tymczasowo gdy mam 13 lat i jestem za niska, wiec i tak przynajmniej teraz nie przyjmą mnie do żadnej agencji :D To musi być bardzo ciekawą przygodą...I gratuluję Ci tego, jak dużo osiagnełaś...zresztą masz wielkie zadatki na modelkę, wiec co się dziwić...

  13. #33
    a ile jest współlokatorek w mieszkaniu?
    :)
    Agencja często dzwoni i dostaje się nowe polecenia?

  14. #34
    To zależy średnio od 2 do 5, przynajmniej w mojej agencji tak jest.
    Codziennie dostajesz listę castingów, na które masz iść, nie wiem comasz na myśli polecenia, agencja dzwoni jak ma jakaś sprawę, albo jak dostałaś pracę.
    Życie bywa okrutne, a potem się umiera
    http://maxmodels.pl/izka.html

  15. #35
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    02.2010
    Posty
    5
    Czy wyjazdy za granicę odbywają się poprzez agencje w Polsce czy też można wysłać zgłoszenie od razu do zagranicznej agencji i jeśli oni się zainteresują/ wyślą umowę to się do nich jedzie?

  16. #36
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    02.2010
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    14
    A ja mam takie pytanko: Czy jeśli chodzi się do szkoły i w roku szkolnym chcą cię wysłać zagranicę, to łatwo nadgonić zaległości w szkole?

  17. #37
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    02.2010
    Posty
    5
    zadałaś takie pytanie jakbyś nigdy do szkoły nie chodziła ;>
    2 miesiące Cie nie ma to trzeba odrabiać trochę prawda?

  18. #38
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    02.2010
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    14
    No przepraszam za niewiedzę, droga pauulo. Ale czy jest czas, by np.: na wyjeździe się uczyć i w ogóle jak nauczyciele na to patrzą? Zgadzają się na późniejsze terminy spr?

  19. #39
    Stary wyjadacz Awatar Channele
    Dołączył
    02.2009
    Wiek
    24
    Posty
    1,313
    umawiasz sie z dyrekcją szkoły na późniejsze terminy i odrabianie indywidualne
    Swank Heights

    coraz mniej czasu...:)no i chudnie dla m+,albo i nie...hmmm xoxo

    wyjazd

  20. #40
    Pierwsze kroki
    Dołączył
    02.2010
    Lokalizacja
    Poznań
    Posty
    14
    Dziękuję za odpowiedź :*

 

 

Podobne wątki

  1. Wyjazdy modelek.
    Przez TakaZwykłaJa w dziale Modeling i fotomodeling
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 2009.05.10, 00:36
  2. zagraniczne agencje
    Przez oleczka1111 w dziale Opinie o agencjach modelek
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 2009.02.14, 22:15
  3. Agencje zagraniczne
    Przez Wilcza w dziale Opinie o agencjach modelek
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 2008.12.15, 18:30
  4. Zagraniczne Agencje
    Przez casyy w dziale Opinie o agencjach modelek
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 2007.03.24, 17:48
  5. Wyjazdy Zagraniczne
    Przez casyy w dziale Modeling i fotomodeling
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 2007.01.30, 16:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •